HOGYAN LEHET, HOGY AZ MPL nyer, a KÍNAI csaló pedig az azonosíthatatlan feladó, csomag, cég háttérrel több száz Magyar Állampolgárt verhet át?
HOGYAN LEHET, HOGY AZ MPL nyer, a KÍNAI csaló pedig az azonosíthatatlan feladó, csomag, cég háttérrel több száz Magyar Állampolgárt verhet át? – a cím provokatív, semmi vádaskodás a cikk végére mindenből kiderül, itt bizony súlyos bajok vannak és a megoldásra nem idő kell, hanem egy sürgősen beavatkozó, kooperáció az MPL és a sértettek között. lássuk miből épült fel a jelen cikkünk igen kínosra sikeredett állapota, ahol a magyar ember bukta, de mindenki más nyer.
Tanúlságos az, hogy az MPL-nek ez üzlet, nekünk meg bukta…
EGY MPL üzleti küldemény címirata, amiben a 1004 mint érvénytelen postai irányítószám, a LUCKINPOST meg érvényes kézbesítési közvetítő és ez elfogadható, de a végén az ügyfél jól át lesz verve? Tanulságos történet!
Ki az akinek így ma felvennék a küldeményét 1004 irányítószámmal?
A válasz: SENKI! A Postáról páros lábbal és röhögve küldenének ki minden élő fehér embert, mert a magyarországi Postákban, a felkészült ügyintézők erre figyelnek: mi több, segítenek korrigálni is. Ez a 1004 ugyan is NEM ÉRVÉNYES irányítószám.
Ezzel szemben a SHENZEN LUCKINPOST SUPPLY CHAIN CO Ltd. Vevő kód: 0010113922 számú ügyfele az MPL-nek : feladhat kamu emal címről mert a szq.op010@cheer56.com az bizony nem is létezik és feladhat nemlétező irányítószámra is. Sőtt: a kapcsolati kódja csak: LUCKINPOST cégadatok nélkül!
Fogjunk együtt átverős, csaló szállítót és kereskedőt!
Az alaposság jegyében, több email címről is küldtünk levelet a szq.op010@cheer56.com címre, de mindre azt kaptuk amit a mellékelt képen látni is lehet: Address not found.
A jog talaján állva szilárdan, a tévedésbe ejtő magatartás elegendő ok a CSALÁS gyanújához, főleg mert több száz honpolgár társunk panaszkodik arról, hogy átverik őket ezzel az MPL segédletű üzleti csomaggal, kamu irányítószám, kamu kapcsolati adatokkal.
Az MPL-nek ez ÜZLETI bevétel valóban és ha kifizetik, kit érdekel ki adja fel és mit ugye?
Ja, hogy 50ezer alatt a végösszeg és átvernek több száz embertársunkat?
Sebaj! A küldemény üzleti, a feladó röhög, mert a Magyar Posta Logisztika beszedi a csomag árát, jelen esetben 26800Ft ot, a címzett meg, hiába reklamál utólag, max a POSTA tárogatja a kezét mint más logisztikai cégnél már láttuk szintén és fennhangon azt hangoztatja:
Jajj kérem, én csak egy ártatlan logisztikai cég vagyok, majd ha a RENDŐRSÉG kéri, küldi a határozatot, akkor iadom a kínai cég adatait, addig nem érdekel hányan anyáznak a munkatársainkkal, addig minket véd a jog!
A jog talaján azért ez úgy néz ki, hogy aki a számtalan panaszos hangüzenetből nem vágja le és nem rakja ki, hogy ez itt nem korrekt üzleti modell, aztán hagyja működni mert hát a vezetők szerint ez így etikus, majd a Rendőrség söpörjön és akkor lesz por, addig semmi gond.
Tényleg semmi a gond vagy ideje felkapni a fejünket a szisztematikusságot is leleplező megldás felé elfordulva és az ilyen ügyekben, már a homokba dugott fej nem a megoldás? Ezen az úton mo most felpörgetjük a port és lesz nagy porvihar, lássuk mág mit hozott össze a szél.
Tehát ott tartunk: Az MPL-nek befolyik a pénz, a polgár meg menjen a Rendőrségre, anyázzon, idegeskedjen, ez jár neki!
Tényleg ez jár csak? Mik a lehetőségeink? lássuk mi történik ha a Rendőrségre megyünk.
Mi történik a REKLAMÁCIÓ és a rendőrségi feljelentés során?
A MAGYAR POLGÁR reklamál a kereskedő – ált. kínai cégnél – kap is valami Google fordítóst választ – bár itt még azt sem – aztán ír erre a feladóvevényen szereplő email címre ami visszapattan, majd feljelentést tesz a Rendőrségen de ott kivágják, hogy ez 50ezer alatti, sima fogyasztói reklamáció! A szabálysértési feljelentés, majd nem minden esetben: elutasítva!
CSODA, hogy a RENDŐRSÉG számára nem áll össze a kép, hogy ez egy sorozat csaló és üzletszerű bűnelkövető?
Soha és senki szabálysértési feljelentése nem áll párba a többi sértettel, hiszen az amúgy is magas ügyszámmal dolgozó Rendőrségnek 6 hónap alatt amúgy is elévül ez az ügy: nagyobb erőforrás nem igen akad ezekre az ügyekre. Akkor viszont ha bizonyítható az üzletszerű elkövetés, máris beindul a büntetőjogi gépezet.
Gondoljuk arra, hogy ameddig egyenként minden elutasításra kerül, mondván fogyasztói reklamáció és annyi, addig sértett se lesz, elkövető se kerül rögzítésre, aktív ügyként sem jelölik, egyébként is csak egy szabálysértés. Ám ha kiderülne, hogy 100 fő fölött a sértettek száma és ez így már büntető ügy, akkor 5 év alatt se évülne el!
Sajnos a Rendőrség rendszerében azért nem áll össze a kép így mint nálunk, mert az egyetlen feljelentőt – aki még nem is sértettet lesz végül – általában elutasítják mert úgy kezelik mint különálló feljelentő és az ügyet, fogyasztói reklamációként kezelik. A jogi minősítése így marad szabálysértés, 6 hónap elévüléssel és megy a kukába. Az elkövető meg röhög a markába!
MOND MEG, HOGY NEM VAGY EGYEDÜL: több mint 4-en vagytok…
Amíg a sok sértett, nem alkot egy tömeges sértetti egységet és derül ki az elkövetői magatartás üzletszerű jellege, addig mindenki el fog térdelni. Ezért fontos, hogy tudjuk azt mondani: több mint 3 a sértettek száma és ezt mondjuk is ki a Rendőrségen.
El kell mondani, hogy tőlünk függetlenül, további 3 sértettről biztosan tudsz és a Kamuwebshopok.hu Közösségben még többet is találnak, bátran keressenek bennünket. Egy sima hatósági megkeresés és 24 órán belül adjuk vissza a nálunk lévő, bizonyítékként szerepeltethető sértettek számát, elérhetőségét és a beküldött adatokat.
Mindenki érdeke érvényesül: a sértett már is nem szabálysértési ügyben tesz feljelentést, a sértettek együtt közös kártérítési ügyet indíthatnak -akár a büntető ügyön belül is – és az elkövető/k tudhatják: Magyarországon nincsen vicceskedés, farba lesznek billentve ha átverős vagy kamu weboldallal, becsapják a magyar embereket!
Ennek gyorsan híre megy, meg hát mi is megírjuk az Adhoc.Support érdekérvényesítő közösségen keresztül számos angol és más EU nyelven írott posztban, cikkben ezeket az ügyeket. Aztán amikor valaki rákeres, látja, hogy több sértett, rossz hírű cég, rossz hírű név és már is épül a preventív ellenállás. Fejben bekapcsol az óvatosság csengője és a kártevők mind összerezzennek.
A KÖR tehát mostantól NEM zárul be!
A KÖR tehát bezárul (na) ha mi nem kezdenénk feszegetni a társadalmi tűrőképesség határait is és ezúton, publikusan közreadva és elemezve, bemutatjuk ez nincsen sehogyan sem jól!
..és kezd a kép egyre jobban világossá válni: jelen esetben a 1004 irányítószám fölött a LUCKINPOST felirat olvasható és ezen ok elegendő rákeresni ki is az a LUCKINPOST a magyar gazdaságban.
A LUCKINPOST névre keresve a magyar cég a LUCKINPOST EUROPE SUPPLY CHAIN MANAGEMENT KFT. neve kerül elő, benne egy láthatóan MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR-ként jegyzett KÍNAI születésű ember…és innen a dolgok folyamata már számos kérdést felvet… és ezen túl megyünk előre és felkutatjuk, mert ez igy nem mehet tovább! ( folyamatosan dolgozunk a cikken és az újabb adatokat bedátumozva tesszük hozzá,így napról-napra újabb adat fog kiderülni…)
1. Meg kell kérdezzük az MPL-t, hogy ki ez a LUCKINPOST?
2. Ki kell derítenünk, hogy hányakat vertek át ezek az emberek, ezen a postai kézbesítésen át?
3. Át kell nézni azokat a károsultakat akik eddig annak vallották magukat, hogy miként és milyen szállító céggel lettek kiszálítva, hasonlóan LINK címadatokkal vagy kapcsolatokkal, vagy még nagyobb baj: MPL üzleti segédlettel.
…és aki bármi észrevételt is megfogalmaz, még azt is külön ki fogjuk elemezni, mert ez ami most zajlik már NEM MEHET TOVÁBB!
A levelet megírtam és a a kérdéseimet is elküldtem a Magyarorszag.hu rendszerén keresztül az MPL Üzleti divíziójának:
Folyamatosan növekszik ez a cikünk, mert ahogy kerülnek elő adatok azokat ezen cikkben, dátumozva tovább posztoljuk.